Kaszanka

Wskazówki od dietetyka
Kaszanka dzięki obecności kaszy jest bogata w wiele cennych minerałów oraz błonnika. Jako jedna z nielicznych zawiera węglowodany. Podroby zawierają więcej cholesterolu od mięsa, ale przy tym cechują się większą zawartością składników mineralnych. Szczypiorek to pierwszy objaw wiosny na stole. Bogaty w wiele witamin w tym kwas foliowy.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Kaszanka

Wskazówki od dietetyka
Kaszanka dzięki obecności kaszy jest bogata w wiele cennych minerałów oraz błonnika. Jako jedna z nielicznych zawiera węglowodany. Podroby zawierają więcej cholesterolu od mięsa, ale przy tym cechują się większą zawartością składników mineralnych. Szczypiorek to pierwszy objaw wiosny na stole. Bogaty w wiele witamin w tym kwas foliowy.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Składniki

15 min
2 osób
łatwe
z glutenem
  • 4 pętka kaszanki wyborowej w jelicie naturalnym
  • pęczek szczypiorku
  • 4 średniej wielkości cebule
  • 8 pomidorków koktajlowych

Sposób przygotowania

Cebulę pokrojoną w kostkę zeszklić na maśle. Do cebulki dodajemy kaszankę – doprawiamy wedle uznania ( sól, pieprz, zioła, płatki chilli). Smażymy około 5 minut – do uzyskania odpowiedniej tekstury. Kaszankę formujemy w grube placuszki, podajemy z grubo siekanym szczypiorkiem, grillowanymi pomidorkami koktajlowymi.

W tym przepisie możesz wykorzystać produkty Viando

Kaszanka wyborowa w jelicie naturalnym