Omlety rolowane

Wskazówki od dietetyka
Zdrowe i pyszne. Jajka w całkiem nowej odsłonie. W jajach znajdują się kwasy omega 3 i lecytyna wpływająca na obniżenie cholesterolu. Szynka doda smaku oraz cennego żelaza. Papryka doda odrobinę pikanterii od samego rana, uważana jest za witaminową rekordzistkę. Zioła sprawią, że danie będzie lepiej trawione i jeszcze bardziej aromatyczne.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Omlety rolowane

Wskazówki od dietetyka
Zdrowe i pyszne. Jajka w całkiem nowej odsłonie. W jajach znajdują się kwasy omega 3 i lecytyna wpływająca na obniżenie cholesterolu. Szynka doda smaku oraz cennego żelaza. Papryka doda odrobinę pikanterii od samego rana, uważana jest za witaminową rekordzistkę. Zioła sprawią, że danie będzie lepiej trawione i jeszcze bardziej aromatyczne.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Składniki

15 min
2 osób
łatwe
z glutenem
  • 4 jajka
  • 50 ml wody
  • kilka łyżek siekanych ziół (szczypior, natka, tymianek, bazylia)
  • pieprz
  • sól
  • 8 plastrów dobrej szynki
  • rukola
  • cienko skrojona papryka

Sposób przygotowania

Do miski wbijamy jajka, dodajemy wodę, sól, pieprz i wszystko miksujemy, na koniec wrzucamy zioła i dokładnie mieszamy. Na grubej, teflonowej patelni rozgrzewamy łyżeczkę oleju, cieniutko wylewamy masę omletową i czekamy aż się zetnie delikatnie podważając omlet. Czynność powtarzamy do wyczerpania masy.   Nadzienie robimy mieszając 8 plastrów szynki, rukolę oraz cienko skrojoną paprykę. Na połówce omleta układamy nadzienie, zakładamy brzegi i zawijamy rulonik. Przecinamy na pół pod ostrym kątem. Gotowe ruloniki układamy na talerzu i podajemy.

W tym przepisie możesz wykorzystać produkty Viando

Szynka Bohuna
Szynka gotowana mała
Szynka krucha
Szynka książęca
Szynka magnacka
Szynka wiejska