Ziołowe roladki

Wskazówki od dietetyka
Hm...ślinka leci na samą myśl. Idealna propozycje na sobotnie śniadanie na tarasie. Biały twaróg oraz szynka są doskonałym źródłem białka oraz witamin z grupy B. Rukola swoim przyjemnym, orzechowym smakiem przeniesie nas do krajów śródziemnomorskich. Zawiera więcej wapnia, witaminy C oraz żelaza od swojej bliskiej krewnej, sałaty lodowej.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Ziołowe roladki

Wskazówki od dietetyka
Hm...ślinka leci na samą myśl. Idealna propozycje na sobotnie śniadanie na tarasie. Biały twaróg oraz szynka są doskonałym źródłem białka oraz witamin z grupy B. Rukola swoim przyjemnym, orzechowym smakiem przeniesie nas do krajów śródziemnomorskich. Zawiera więcej wapnia, witaminy C oraz żelaza od swojej bliskiej krewnej, sałaty lodowej.
Wydrukuj przepis
Przypnij do Pinteresta

Składniki

15 min
2 osób
łatwe
z glutenem
  • Masło
  • 20 plasterków szynki (może być również schab lub polędwica)
  • garść rukoli
  • kiełki słonecznika
  • 100 g twarożku
  • pół szklanki śmietany lub mleka (jeśli wolimy chudziec)
  • garść siekanych ziół (szczypiorek, tymianek)
  • pieprz
  • sól

Sposób przygotowania

Twarożek ucieramy (można blenderem), dodajemy śmietankę, przeciśnięty przez praskę czosnek, doprawiamy, dorzucamy zioła i mieszamy. Każdy plaster szynki smarujemy pastą twarogową, kładziemy kilka listków rukoli i kilka kiełków słonecznika. Zwijamy ruloniki i spinamy wykałaczką. Ruloniki możemy też przewiązać długim, cieniutkim szczypiorkiem.   Roladki są świetnym źródłem białka, chętnie po nie sięgają małe niejadki.

W tym przepisie możesz wykorzystać produkty Viando

Polędwica sopocka
Schab delikatny